INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Thursday, August 18, 2011

Kerajaan Najib bayar jutaan ringgit kepada FBC UK melalui APCO hanya untuk siaran propaganda di BBC?

Sumber MILO SUAM


SEBELUM ini didedahkan bahawa kerajaan Rosmah Mansor membelanjakan jutaan Pound Sterling duit rakyat hanya untuk membayar siaran propaganda di BBC.
Hal ini turut diakui oleh pihak BBC dan turut disiarkan di portal mereka. Bayaran jutaan Pound Sterling dibayar kepada FactBased Comunication, FBC untuk pembikinan filem dokumentari propaganda rujuk sini [Propaganda Malaysia].
Kali ini anda boleh lihat sendiri dokumen bukti yang menunjukkan bahawa sebanyak RM28.4 Juta telah diperuntukkan kepada FBC untuk siaran propaganda di BBC bagi tahun 2009. Rujuk dokumen di bawah.

Bagaimanapun anda tak perlu hairan, projek propaganda ini sebenarnya ada kaitan dengan penasihat Yahudi APCO yang diupah oleh Kerajaan Rosmah Mansor sebagai penasihat media baru mereka yang bertindak melobi projek ini. Di bawah ini dilampirkan dokumen yang berkaitan sebagai bukti.

Di bawah ini pula gambar Najib Tun Razak ketika ditemuramah oleh Alan Friedman Pengerusi merangkap pengasas FBC Group.

Rujukan: independent.co.uk



@pantherian - Di bulan Ramadhan yang mulia ini, banyak kepincangan  dan skandal penyelewengan  UMNO BN  didedahkan  oleh pelbagai baik di  dalam negara atau pun  di luar negara.

Di peringkat antarabangsa, kerajaan Najib Rosmah sudah KANTOI BESAR memalukan negara apabila membayar kepada FBC RM 28.4 juta hanya promosi imej GAH diNajib di peringkat antarabangsa. 

Bayar RM28.4 juta hanya untuk INTERVIEW NAJIB di UK dan masuk BBC? begitu mudah wang rakyat digunakan untuk bayar APCO dan FBC UK hanya untuk promote Najib?..

Anwar Ibrahim di "interview" oleh media antarabangsa tidak perlu bayar JUTAAN RINGGIT , mereka cari beliau kerana idea dan pemikirannya  yang idealis dan bijaksana.

Tunggu apa komentar kerajaan Najib Rosmah terhadap KANTOI NYA NAJIB DI UK? hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews