INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Friday, March 27, 2009

KJ sebagai Ketua Pemuda UMNO

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle



Tahniah kepada KJ !! Khairy Jamaluddin terpilih sebagai Ketua Pemuda UMNO yang baru selepas zaman gelap era cucu Dato Onn , Hisyam (Mat PPSMI). Banyak rakan-rakan Pakatan Rakyat gembira dengan kejayaan KJ yang menang sebagai KP UMNO kerana melihat aura KJ sebagai pemimpin yang matang , terbuka dan intelektual pemikirannya. Apa yang saya dapat bezakan antara ketiga calon KP pemuda ini dapat dilihat dibawah:

  • KJ - bersifat terbuka dengan idea baru, intelektual, pro golongan muda,
  • Muhriz- pro mahathirisme (diktator), bersifat bangsawan
  • Khir Toyo - bawa Pemuda UMNO menjadi lebih rasict
Tetapi kemenangan KJ disambut dengan laungan kurang enak dari penyokong Muhriz dan ia menjadikan kesan dan cabaran yang kuat kepada KJ.

Tahniah KJ...


1 comment:

Generasi Pejuang Bangsa said...

Pemuda hanya untuk Pemuda !! itu la kata-kata keramat untuk pemuda diketuai oleh anak muda seperti Khairy kerana Dr. Khir dan Mukhriz sudah melebihi umur 40 tahun. Khairy ialah orang muda yang tahu aspirasi orang muda. Oleh itu PB ingin ucapkan tahniah kepada Khairy dengan amanah yang diberikan ini.

Semoga beliau dapat menegur UMNO demik kebaikan untuk perubahan dan membawa jugA pemuda UMNO ke tahap yang lebih cemerlang seperti di zaman Datuk Harun Idris dan Datuk Seri Anwar Ibrahim,dan Datuk Seri Najib .Yan paling penting KJ perlu rapatkan semula barisan dan ahli di dalam Pemuda untuk bersama-sama berjuang dan mempertahankan UMNO !!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews