INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Saturday, August 20, 2011

Ekslusif -TV3 siarkan wawancara KHAS dengan Saiful Bukhari untuk kepentingan negara




Tahniah kepada TV3 kerana membawa ISU negara yang besar yakni Lubang Dubur Saiful untuk tatapan rakyat Malaysia secara Ekslusif KHAS. Wawancara khas dibawakan oleh wartawan Cun, NIK SURIANI NIK  ini perlu ditonton oleh rakyat Malaysia kerana isu ini melibatkan kepentingan awan dan masa depan negara untuk menjadi negara berpendapatan tinggi menjelang 2020.

Video ini memaparkan luahan tentang kesan liwat LUBANG DUBUR oleh Saiful yang terseksa dan menderita akibat prosiding kes untuk dapatkan keadilan pada LUBANG DUBUR sering tertangguh. Video ini turut menonjolkan beliau selalu ke masjid solat secara bersendirian secara LIVE memohon petunjuk TUHAN untuk dapatkan keadilan pada LUBANG DUBUR.

Bapanya turut diwawancara KHAS untuk mendengar LUAHAN seorang bapa yang anaknya kini kian terseksa akibat tidak dapat pembelaan pada Lubang DUBURNYA.

Syabas diucapkan kepada wartawan Nik Suriani Megat Deraman dengan laporan yang sangat penting untuk kepentingan agama, bangsa dan negara ! Anda telah lakukan sesuatu untuk negara dan rakyat ! Juga dimaklumkan bahawa Nik Suriani Megat Deraman ini juga dikenali sebagai wartawan JAM OMEGA kerana ingin sangat tahu DI MANA JAM OMEGA.

Adakah kini beliau diangkat menjadi WARTAWAN LUBANG DUBUR?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews