INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Thursday, June 30, 2011

Reezal Naina marah AMK panggil MAMAK MARICAN

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

Mamu akan pertahan HAk Melayu -Reezeel

Insiden di Tropicana

Sementara itu, dalam sidang media yang sama, Reezal menyifatkan tindakan AMK melaungkan perkataan "mamak Marican" merupakan satu penghinaan kepadanya.

Sedangkan, katanya, beliau hadir bersama dengan rakan-rakannya untuk membuat laporan polis dengan aman sebagai hak rakyat Malaysia.

@pantherian - Woit kawan-kawan !

Ini MAMAK MARICAN @ mamak TONGKANG sudah marah call dia "MAMAK"

Hahaha ini mamak sudah lupa ASAL USUL bila masuk UMNO..

Ini mamak dulu GENG KIMMA ..

MASUK UMNO, kemudian CLAIM MELAYU TULEN !


2 comments:

uncle said...

abang jiwa,

.....lupa lirik lle 2

Anonymous said...

Melayu mudah lupa...ingatlah bagaimana melaka jatuh dulu...tanah melayu di buka orang melayu beratus tahun dahulu sedangkan yap ah loy dtg tahun 1900...senang2 orang melayu nak lpskan tanah air sendiri pada bangsa kafir lahnat...ke mana bilangnya semangat hang tuah dan perjuang melayu sebelum ini...knp chin peng yg di banggakan...kominis ttp kominis...ya allah selamatkanlah bangsaku..selamatkan lah orang melayu...bukakanlah pintu hati mereka utk menyedari...air mata dan darah datuk nenek kita masih merah lagi kuburnya tp begitu mudah kita menghilangkan jasa mereka...siapa lg yg akan menyelamatkan anak2 melayu???

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews