INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, April 16, 2012

Photo Proton "Preve" - kebanggaan warga Proton dan Malaysia


Pantherian merakamkan sekalung tahniah kepada  Proton terutama pasukan yang terlibat dalam projek P3-21A ( Proton Preve). Anda membuktikan bahawa Jurutera tempatan mampu untuk menghasilkan sebuah kereta sedan yang bertaraf global dan mampu memenuhi permintaan masyarakat antarabangsa.

Dahulu Pantherian pernah bekerja sebagai Jurutera automotif  yang terlibat dengan projek TD Forte 6 Speed dua tahun lepas  dan pelancaran Preve ini sememangnya dinantikan oleh rakyat Malaysia yang mahu kereta nasional mempunyai spesifikasi antarabangsa setaraf Forte dan Honda City. Spesifikasi Preve yang seakan Forte seperti Push Button Start dan ruang kemasan dalaman ala kereta Eropah seperti BMW ternyata amat mengujakan.

 Di bawah disertakan link Preview oleh Paul Tan mengenai enjin 1.6 Turbocharge CFE dan anda boleh klik link tersebut.

We’ve already previewed the Prevé in both its 1.6 litre turbocharged CFE and normally-aspirated IAFM+ forms through a test drive session a couple of weeks ago, but you’ll finally get to know everything about the car tonight, from price to the entire features and kit to be found on it. Stay tuned for more!




cantik dan sudah disediakan   GPS lagi ...










Apa kata anda mengenai PREVE ?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews