INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, January 23, 2012

Rosmah Mansor -dakwaan shopping sakan di Australia itu karut dan tidak benar



Gaya elegan Bik Mama ! Cool !

"Semua itu karut, dibesar-besarkan secara liar dan tidak benar," katanya kepada Malaysiakini dan The Sun ketika ditemui dalam sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA di Kuala Lumpur.

"Saya selalu menjadi mangsa," katanya ketika ditanya tentang dakwaan yang dibuat dalam harian Australia Sydney Morning Herald.

Dalam seksyen 'Private Sydney' akhbar itu, kolumnis Andrew Hornery menggelar Rosmah sebagai "first lady of shopping' (wanita pertama membeli belah), kerana didakwa membelanjakan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney.

Rosmah dan suaminya juga didakwa menginap di penthouse bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen negara itu ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.

@Pantherian - "Saya selalu menjadi mangsa," - Bik Mama .Tapi kalau tiada angin masakan pokok mahu bergoyang,  Bik Mama perlu saman akhbar dan kolumnis ini jika benar dakwaan itu fitnah liar.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews