INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Wednesday, March 16, 2011

Dr Hatta- Analogi Kisah fitnah Nabi Yusuf dan kes Fitnah Kedua

Pada sesi perbahasan Dewan Rakyat, Hatta menceritakan kembali kisah yang terkandung dalam al-Quran mengenai Nabi Yusuf yang dituduh cuba mencabul Siti Zulaikha dengan membawa bukti bahagian belakang baju Yusuf, terkoyak.

Kisah itu dianalogi untuk menjelaskan persamaan dalam kes Fitnah II terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kalau isunya m**n belakang, kenapa belah depan (seluar Saiful Bukhari Azlan) ada air mani, itu yang pelik,” katanya dipetik dari Harakah Daily sambil mengingatkan semua pihak, sebarang bukti yang dibawa ke mahkamah harus diteliti supaya tidak tersalah membuat keputusan.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur baru-baru ini, mendengar keterangan seorang pakar dari Jabatan Kimia Malaysia, Dr Seah Lay Hong yang mengakui menemui kesan air mani di bahagian depan seluar panjang hitam milik Saiful Bukhari Azlan, pengadu yang mendakwa diliwat.

Dalam perbahasan itu, Hatta juga menyelar tindakan pihak yang mengadakan demonstrasi menuntut Anwar menyerahkan DNA kepada mahkamah.

“Riuh satu negara demonstrasi sana-sini. Itu menghina mahkamah. Dulu waktu kita demonstrasi isu rakyat, pemimpin Umno dari Rembau (Khairy Jamaluddin) kata beruk-beruk di jalanan.

“Sekarang siapa beruk dan monyet ini…oh DNA, DNA,” katanya.

Perbahasan Hatta juga hangat apabila beliau menyentuh kempen KEADILAN sebagai respons kepada isu kes Fitnah II bertemakan DNA: Datuk-Najib-Altantuya.

“Kita kena teliti perkara ini, kalau nak tengok DNA Altantuya ke macamana. Kalau boleh isu menteri dituduh (rogol amah) pun kita nak mintak DNA, tapi tak adalah sampai ke situ.

“Sampai sekarang timbul makna baru DNA, tapi saya tak nak sebut,” katanya.

Azan Ismail (KEADILAN-Indera Mahkota) kemudian bangun mencelah dan bertanya, “Saya bukan bidang perubatan, saya nak tahu DNA yang disebut Ini, DNA yang baru Ini makna apa?”

Lalu dijawab Hatta: “Saya pun tak tahu, tapi ada orang kata ‘Datuk Najib Altantuya’.

Jawapan itu mengundang kemarahan beberapa Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN).


********************************************************************************

Kalau isunya m**n belakang, kenapa belah depan (seluar Saiful Bukhari Azlan) ada air mani, itu yang pelik...-Dr Hatta

Hahahah

Jangan ingat orang bodoh dan tak faham kes ini..

UMNO selalu ingat rakyat BANGANG ...

Dan riuh rendah lah arah PERKASAM,PUKIDA,GENG MAMAK...

Buat DEMO KELAPAQ DNA (DATO NAJIB ALTANTUYA)

Selamat berdemo BERUK2 KELAPAQ DNA...!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews