INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Friday, June 12, 2009

Tukar Tiub di Penang Bridge

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle



Melihat gambar di atas sememangnya bukan mengejutkan bagi pengguna Jambatan PP yang saban hari menggunakan jambatan tersebut untuk ke pulau dari seberang. Kejadian tayar pancit ini saban hari berlaku terutama waktu pagi apabila warga pekerja menggunakan jambatan untuk ke Bayan Lepas.

Saya sebelum ini yang menggunakan jambatan pada waktu pagi sudah masak dengan panorama si penukar tiub sedang menukar tiub tayar pelanggan mereka. Secara puratanya waktu pagi ialah sebanyak 10 buah motorsikal yang akan pancit pada setiap pagi.

Jika melihat kepada paku yang dikutip dengan magnet oleh pekerja PPSB ialah sepanjang 5-7 cm yang mana ditabur di lorong motosikal sebelum plaza tol menuju ke pulau. Dipercayai ada individu yang mengambil kesempatan mencari keuntungan berlipat ganda apabila tayar motosikal bocor. Upah servis menukar tiub tayar ini ialah antara RM 12- 15 bergantung kepada budibicara dengan pomen segera di Penang Bridge.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews