INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, June 14, 2009

Ahmadnejad menang PRU Presiden Iran

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle



PRU Presiden Iran ke 10 kali ini kekal milik penyandang iaitu Dr. Ahmadinejad. Keputusan PRU ini menunjukkan daripada 78% jumlah undi yang dikira sehingga ini Ahmadinejad sudah mendapat 64.9% undi berbanding dengan Moussavi yang memperolehi 32% undi. Kira-kira tidak sampai 25% undi saja yang belum kira. Setakat ini menurut Menteri Dalam Negeri Iran, Seyed Sadeq Mahsouli seramai 70% daripada 46 juta rakyat Iran yang layak mengundi keluar mengundi.

Saya tidak mengenali sangat peribadi Ahmadinejad tetapi cukup menghormati sifat kesederhanaan beliau dalam menjalankan amanah rakyat sebagai Presiden Iran.Riak wajahnya juga cukup untuk menggambarkan beliau nampak telus dan jujur dalam menjalankan amanah rakyat.Rakan saya iaitu Hairiz,Ketua AMK Melaka mengangkat beliau sebagai idolanya kerana sifat kesederhanaan beliau dalam menjalani kehidupan dan menjalankan tugas. Oleh itu saya percaya keputusan rakyat Iran memilih Ahmadinejad adalah tepat sebagai pemimpin negara republik Iran itu dalam mengharungi ancaman AS dan Israel.

Tahniah Dr Ahmadinejad


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews