INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, April 10, 2011

Press Sarawak maki wartawan 8TV Media Prima tanya soalan bodoh (Jam Omega)


CAM MUKA -ini wartawan 8TV (Media Prima) yang kebuloq Jam Omega ! haha

UMNO dan Taib berterusan hina dan aibkan DSAI


KUCHING: Gelagat seorang pemberita wanita dari stesen penyiaran 8TV yang bertanya soalan berkaitan jam tangan Omega pada sidang media Datuk Seri Anwar Ibrahim di Hotel Continental di sini, petang ini, mengundang kemarahan wartawan akhbar Sarawak.

Seorang wartawan akhbar Sarawak itu memintas dan menegur pemberita penyiaran berkenaan kira-kira jam 2.30 petang dengan menyatakan sidang media itu berkaitan isu Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak.

“Lebih baik tanya isu pilihan raya dan manifesto Pakatan Rakyat. Bukannya dengan bertanyakan soal-soal seks yang tidak masuk akal,” kata wartawan akhbar Sarawak itu sebelum disambut tepukan wartawan lain.

Sarawak memiliki banyak akhbar tempatan yang hanya berpangkalan di negeri itu, kebanyakannya dikawal regim Taib Mahmud tetapi mereka dipercayai mula berpaling tadah.

Pemberita penyiaran itu dilihat cuba mengheret isu video fitnah berbanding perkembangan PRN Sarawak hingga meresahkan puluhan wartawan lain.

Beliau dipercayai diarah pihak atasannya supaya bertanyakan soalan itu kepada Anwar bagi menggembar-gemburkan isu video fitnah yang tidak mendapat perhatian rakyat Sarawak.

Anwar pada sidang media itu menyifatkan soalan berkenaan jam tangan Omega itu membuktikan media arus perdana tidak putus-putus mencari jalan merosakkan reputasinya.

“Untuk apa saya menjawab soalan-soala ini (isu video fitnah)? Bukankah Azizah (isteri Anwar) sudah mengadakan sidang media berkenaan perkara ini?

“Inilah cara Barisan Nasional (BN) memperkudakan media dengan soalan yang tidak berkenaan,” kata Anwar yang kelihatan sedikit berang dengan soalan itu.

Woit wartawan 8 TV Media Prima boleh tahan CUN,

Tapi CUN pun BANGANG juga jadi pencacai UMNO BN...

Tanya soalan tentang isu yang bukan bersabit PRN Sarawak...TANYA Jam OMEGA Mana?

Hahhaha Pi la beli di Jalan Masjid India, Petaling Street...

Bersepah JAM OMEGA...

Tanya SOALAN BODOH undang MAKI dan Marah dari Press Sarawak la...

Tahniah Press Sarawak ! Anda mahu dengar Manifesto PR dan Janji PR utk Sarawak !...

2 comments:

cicit ngah layor said...

Tak payah tunjukkan jam......tunjukkan jarum jam o'MEGA' yg besor lengannyer tu baru dier tak beghani tanyer pasai jam tu lagi.Aper tidaknyer,kalau jarum jer dah besor lengan dier,bentok pulak mcm ikan bujok,maui dier ndak tunggu.Nanti tak pasai2 limer jahit.

FataMorgana said...

kenapa nak marah kaalu betul?????

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews