INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, June 13, 2010

Rally KJ ,1 Malaysia

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle





DS Najib berkata:....."Sekarang sudah ada petanda golongan muda dalam negara ini bukan menolak establishment dan tidak menolak BN. Mereka semakin hari semakin dekat dengan BN.
"Kita akan terus berusaha supaya perkara ini akan menjadi lebih kukuh dan mantap lagi. Dalam RMK10 yang telah dibentangkan kelmarin, kita telah huraikan pelbagai program untuk perjuangkan kepentingan golongan muda," katanya.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ucaptama dalam Rally 1Malaysia yang menghimpunkan lebih 10,000 golongan muda di Stadium Putra, Bukit Jalil petang semalam.
Bagaimanapun, beliau berkata golongan muda juga tidak seharusnya mendengar hujah daripada pembangkang yang memperlekehkan kemampuan BN dalam mentadbir negara.

"Jangan sesiapa cuba perlekehkan kemampuan Malaysia. Jangan ketua pembangkang (Datuk Seri Anwar Ibrahim) nak memperkecilkan negara Malaysia kita ini. Kita lebih tahu apa yang dia buat," katanya sambil tersenyum.

Bagaimanapun, melihat reaksi yang hambar kepada tindakannya untuk mengaitkan Anwar, Najib kemudiannya berkata prestasi Malaysia yang dimaksudkannya itu adalah berdasarkan indeks kompetitif yang ditunjukkan oleh negara. .....muhahahahahahahaha....tak sangka yg DS Najib Razak ahli lawak...mula2 dia cuba nak kaitakan nama bakal PM M'sia Datuk Seri Anwar Ibrahim namun tiada sambutan...

Kehadiran 10,000 org itu pun diangkut bukannya dtg dgn kerelaaan sendiri...lebih teruk lagi semasa Najib spt biasa dgn laungan satuuuuuu malaysia nya dgn menunjukan jari hantu kearah langi.. Pak Lah hanya mengangkat tangan sambil mengengam...memberikan gambaran sudah ada yg tak kena antara mrk berdua.. adakah mengenai polisi atau menantu kesayangannya KJ tidak dinobatkan sbg menteri?...ada juga mamat pemuda BN enggan langsung ikut serta buat kerja bodoh dan sia2 dgn tidak mengangkat tangan langsung...ialah Cina yang berada dihujung sekali ialah sebelah Tengku Adnan, Ketua Pemuda Gerakan, anak Lim Keng Yeik. Mampoih la Gerakan nanti..!

Stail Pak Lah memang dari dulu lagi genggam tangan penumbuk ke langit..mmg stail la Pak Lah !. Angkat tangan tunjuk 1 anak jari nampak tidak tegas la ,pondan ada la..hahahha macam Hisyem Kitee..."saya beri amaran".


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews