INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Saturday, June 26, 2010

Flip Flop projek airport Sg Besi kepada kroni


Mat Tak MUKTAMAD


Projek penswastaan Pangkalan Udara Kuala Lumpur masih lagi pada peringkat perancangan dan kajian, kata Ahmad Zahid Hamidi.

Dia berkata, jika rancangan itu menjadi kenyataan, kementerian akaa menentukan perpindahan Pusat Operasi Tentera Udara (POTU) tidak sesekali menjejaskan sistem yang sudah dibangunkan. Katanya, kementerian juga akan memastikan perpindahan hanya akan dilaksanakan selepas segala tugas pembuktian dan pentauliahan dijalankan.

Sistem radar bersepadu yang dibangunkan tidak akan terjejas kerana Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) sudah mempunyai sistem yang redundant (bertindih) sebagai alternatif terhadap sistem radar bersepadu negara.

Pada keseluruhannya, keselamatan ruang udara tidak akan terjejas disebabkan pemantauan berterusan masih dilaksanakan di Pusat Operasi Sektor pada setiap masa, katanya ketika menggulung perbahasan Rancangan Malaysia Ke-10 (RMKe-10) bagi kementeriannya, semalam.

************************************************************************************

Lagi satu keputusan belum muktamad ....

Ayat biasa kerajaan...masih dalam perancangan dan belum muktamad...

Kajian apa bengongnya ..ini projek BiK Mama

Azmin tanya Zahid, siapa pembida? dia tak mau jawap...Azmin bagi jawapan dapada dia..antara orgnya ialah Daim Zainudin, Datuk Desmond dan Datin Cindy..

Kajian ini semua helah itu untuk tipu Melayu...

sebab tu Tun Madey kata Najin ini Flip Flop !...hahaha macam Dollah Badawi..







No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews