INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Thursday, June 24, 2010

Oxford(KJ) Vs ITM (Perkasa)

Pertubuhan Pribumi Perkasa (PERKASA) mengingatkan Pemuda Umno pimpinan Khairy Jamaluddin supaya jangan menjual bangsa sendiri, dengan mempertahankan ketua Pemuda MCA, Datuk Wee Ka Siong yang didakwanya mempersoalkan pemberian biasiswa oleh Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dan MARA.

Semalam Khairy yang juga ahli parlimen Rembau membela Wee selepas 'diserang' oleh presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali berhubung isu biasiswa tersebut.

Ibrahim yang juga ahli parlimen Pasir Mas mendakwa Khairy "tidak faham maksud yang tersirat" dalam kenyataan Wee mengenai perkara itu.

"Pasal tu PERKASA marah. Mana mungkin (biasiswa) MARA hendak disamakan dengan (biasiswa) JPA. MARA khas untuk Melayu. (Biasiswa) JPA untuk semua kaum.


*****************************************************************************************

Wah wah...panas macam pisang goreng panas..!!

KJ Oxford mahu jual bangsa sendiri ? berape kilo tu Bang Brahim? Hahaha jual ikut tahil atau kg. Hahahah..

Bila nak saman Wee Ka Siong...? jgn saman Wee chee keong dh ler.. geng hang dalam Bebas.

Adakah taraf KJ sama dengan Anwar Ibrahim ke yang dichop oleh Mat Sembab apanama Pengkhianat Melayu?.. Jual dan khianat ..? mana lebih hebat bang Brahim?

Maki seronok tengok Perkasam bertembung dengan Pemuda UMNO..tapi yang tak menariknya Pemuda Perkasa ialah Pemuda UMNO.hahhaha ..biol kepala otak Arman mahu pilih Perkasam atau UMNOAPCO..

Oxford Vs ITM....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews