INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Thursday, October 28, 2010

Chegubard "Kaleh" kepada "aku Orang ZAID Ibrahim"

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


Dulu masa PC umum mahu masuk calon Ketua AMK ,Cekgu ini cakap Saya orang Azmin, saya orang Mustafa dan Saya orang Zaid Ibrahim. Begitu juga saya orang Anwar Ibrahim dan saya orang Presiden parti.

Wah, ini politik baru anak muda yang bertanding di atas kaki sendiri dan tidak sokong secara terang individu yang bertanding peringkat tertinggi parti. Inilah lunak politik baru !

Kini apa dah jadi?

Dia tukar kata-katanya kepada SOKONG ZAID,aku ORANG ZAID.....

Politik boleh berubah bila-bila masa...

Mungkin mahu ikut jejak langkah Arman PERKASA yang cepat " kaleh" tentang isu hab hiburan Malam Najib Rossmah.

Hahahhaha...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews