INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Wednesday, August 5, 2009

Umat Islam PP marah Jeff Ooi menghina Islam

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


Bantahan oleh ahli JIM Pulau Pinang di Komtar

Saya memberi amaran keras kepada Jeff Ooi ,MP Jelutong dan Ketua Staff KM supaya jangan menghina gerakan Islam dalam negara dan menganggu kepentingan umat Islam di Pulau Pinang. Hal ini demikian kerana kenyataannya yang menghina Ahli Majlis MPPP, Mohd Razali Abdullah dari PKR yang juga ahli JIM dan mendakwa beliau perlu dilucutkan jawatan kerana JIM adalah ekstrimis Islam.Ini menyebabkan umat Islam terutama ahli JIM marah dengan kenyataan jeff dan mendesak beliau menarik balik kenyataannya dan memohon maaf kepada JIM dan Mohd Razali atau meletak jawatan sebagai Ketua staff KM.Klik disini.

Menurut sumber Din Binjai, Jeff Ooi dikatakan marah kepada Razali oleh kerana pendirian tegasnya dalam soal membabitkan pengambilan tanah untuk dijadikan tanah perkuburan di Jelutong. Ketika saya mengikuti debat ummah UMNO-PAS, hal bersabit tanah perkuburan juga dibangkitkan dalam forum tersebut dan komitmen UMNO melalui MAIPP atau peruntuka n persekutuan dikatakan akan membeli tanah tersebut untuk menyelesaikan masalah tanah pekuburan yang semakin sesak di Jelutong.Saya berfikir ketegasan mempertahankan keputusan pengambilan tanah tersebut oleh sdr Razali Abdullah yang juga adik kepada Hj Fauzi Abdullah (Abe Uji) ADUN Manik Urai mungkin menjadi faktor kemarahan Jeff Oii.

Ingat Jeff Ooi, kerana Mulut Badan Binasa !!






No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews