INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Wednesday, April 8, 2009

Hadiah rakyat kepada PM-6

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


Saya memanjatkan kesyukuran di atas kemenangan PAS dan PKR di 2 bukit iaitu Bkt Gantang dan Bkt Selambau dan begitu juga sokongan pengundi di Batang Ai kepada calon PKR di sana.Ramai yang membuat pelbagai ulasan terhadap kemenangan di dua bukit tersebut tetapi bagi saya faktor momentum tsunami politik di PRU 12 masih kuat dan menjalar ke semua PRU kecil dari Permatang Pauh hingga ke Bkt Gantang dan Bkt Selambau yang membawa kemenangan kepada calon PR.

Saya juga mengucapkan terima kasih banyak-banyak kepada surat khabar lama, Tun Mahathir, Ezam & the Gang dan FRU kerana disebabkan mereka, calon-calon Pakatan Rakyat bukan sahaja menang di kedua-dua bukit, malahan mereka menang dengan majoriti yang bertambah.

Jika Ezam & the gang ke Batang Ai nescaya kawasan tersebut kita dapat tawan.Manusia-manusia ini tak turun di Btg Ai tetapi diturunkan di kedua-dua bukit. Dan mereka ini kerja lain tak ada tapi menghentam, membantai, membalun, memfitnah dan melanyak Anwar Ibrahim tanpa batas.Tetapi ucapan Tun Mahathir sememangnya agak melalut dan dia telah meletakkan tarafnya bukan sebagai negarawan ulung tetapi tarafnya sama dengan Ezam. NampaknyaUBN masih tak belajar kesilapan dan keangkuhan mereka di Permatang Pauh, Kuala Trengganu dan PRU 12.

Kemenangan DS Nizar juga merupakan referendum rakyat Perak kepada PM-DS Najib supaya dikembalikan kerajaan Perak yang sah setelah dirampas secara kudeta.Rakyat menuntut agak dibubarkan DUN Perak dan diadakan semula PRU di Perak. Walaupun perubahan di pucuk pimpinan negara, tetapi rakyat tetap menolak BN jua dan ini satu tugas yang amat berat kepada defactor PM ,PM dan TPM untuk mengembalikan sokongan kepada BN.

One Malaysia( 1 ) VS People Supremacy (2)






1 comment:

Generasi Pejuang Bangsa said...

kemenangan pas di bukit gantang telah memberi hikmah dan kejayaan kepada BN iaitu org melayu kini sudah tolak Pakatan

Pas mendapat undi cina 85% untuk menang yg membolehkan mereka menang di sana . tetapi BN telah berjaya menambahkan undi melayu sebanyak 60 % dan ini menunjukkan tidak semua org melayu merestui nizar menang ...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews