INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Thursday, September 23, 2010

Mulut celupar Zaid Ibrahim kecam Dr Syed Husin



Zaid Ibrahim kecam Dr Syed Husin Ali


Ahli majlis pimpinan pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Zaid Ibrahim hari ini berkata mungkin Timbalan Presiden parti itu Dr Syed Husin Ali, yang tidak akan mempertahankan jawatannya pada pemilihan parti itu bulan depan, sudah lupa tentang beberapa perkara sehingga mengeluarkan kenyataan yang tidak betul.

Mungkin jika selepas PR diluluskan jawatan penyelaras itu akan diberikan kepada orang lain, saya tidak tahu kerana apa, yang penting saya hanya menjalankan tugas yang diberikan.

"Saya tak faham kenapa beliau (Syed Husin) perlu mempertikaikan kerja saya kerana beliau juga sebenarnya tidak pernah terlibat langsung dalam usaha pembentukan PR.

"Saya rasa beliau sudah nyanyuk dan lupa mengenai hal itu," katanya ketika dihubungi FM.
Alasan Zaid Ibrahim untuk mulut celupaq & biadap

Syed Husin dalam wawancara tersebut mempersoalkan jawatan Zaid sebagai penyelaras dan mendakwa Zaid tidak terlibat secara menyeluruh dalam persiapan draf dasar PR.

Pemimpin veteran itu turut mengkritik disiplin Zaid, yang kononya hanya sesekali menghadiri mesyuarat biro politik PKR. Syed Husin juga berkata Zaid bukan seorang "team player".

Syed Husin dalam wawancara tersebut mempersoalkan jawatan Zaid sebagai penyelaras dan mendakwa Zaid tidak terlibat secara menyeluruh dalam persiapan draf dasar PR.

Pemimpin veteran itu turut mengkritik disiplin Zaid, yang kononya hanya sesekali menghadiri mesyuarat biro politik PKR. Syed Husin juga berkata Zaid bukan seorang "team player"

Zaid Ibrahim putaq alam kata "Nyanyu" pulak

PETALING JAYA: PKR supreme council member Zaid Ibrahim today denied calling outgoing party deputy president Syed Husin Ali “nyanyuk” (senile). Zaid clarified that he used the word “nyanyu” (talking gibberish) and not “nyanyuk” as reported.

“I was on the phone with the reporter and was travelling in my car. Maybe the reporter misheard me but what I had said was that he (Syed Husin) must be 'nyanyu' and could have forgotten certain things for him to make such remarks in his Merdeka Review interview,” he told FMT.

***********************************************************************************


Coretan untuk Zaid Ibrahim

Apabila dikritik dan diberi teguran sedikit oleh orang lama politik......

Ini ZAID UTK RAKYAT sudah melompat & melenting...maka keluarlah
Mudah Lupa & Nyanyuk.......

Inilah watak pemimpin masa depan yang melompat bila dikritik sedikit...

Adakah ini watak yang berupaya bantu Presiden melawan UMNO BN?

ZAID Ibrahim mudah lupa....

Siapanya zaid? jika mahu dibandingkan dengan Pejuang gigih Rakyat, Dr Syed Husin Ali....

Tokoh yang cukup berintegriti dan istiqamah dalam perjuangan rakyat...

8 tahun merengkok dalam penjara perjuang nasib rakyat...

Aku tidak ada masalah untuk zaid kritik atau berbeda pendapat dgn saingan politiknya Azmin Ali.....

Tapi apabila mulut celupaq keluar perkataan yang biadap ini maka anda tidak layak untuk menjadi jogaan dan pemimpin tertinggi PKR...

Menariknya, komentar Zaid ini mendapat liputan meluas Free Malaysia Today.....

Siapa dibelakang Free Malaysia Today? soal Dr Syed Husin ketika temubual dgn Merdeka Review....sebelum artikel Nyanyuk disiarkan.

FMT semalam dilaporkan menyiarkan berita MATC di Kudat dibanjiri 800 pendatang asing dan memaksa SA YB Saifuddin mengeluarkan kenyataan menafikan dan ia dakwaan fitnah...

Siapa di sebalik FMT? ....Tanya Zaid Ibrahim !










No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews