INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, February 15, 2011

Ummi Hafilda bersumpah laknat di depan BAPAK segala SESUMPAH


“Seandainya berbohong, saya sanggup dilaknati Tuhan sehingga hari ini,” katanya sambil membiarkan aurat terdedah pada ceramah perdana anjuran UMNO Bahagian Kota Raja di sini, malam kelmarin..

KLANG: Ummi Hafilda Ali yang menjadi saksi kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1999, mengulangi sumpah laknat bagi menolak fitnah dilempar ke atasnya kerana membongkar perbuatan liwat membabitkan bekas Timbalan Perdana Menteri itu.

(Gambar : UMMI HAFILDA menunjukkan dokumen untuk membongkar skandal Anwar sambil disaksikan Mohamad Ezam (kiri) di Klang, malam kelmarin.)

Beliau berkata, tindakannya itu bertujuan mempertahan maruah diri dan keluarga daripada terus dizalimi pemimpin pembangkang dan konconya.


“Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani, saya bersumpah tidak pernah diupah bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir (Mohamad) atau mana-mana tokoh politik bagi membuat keterangan bersumpah berkaitan salah laku Anwar.

“Seandainya berbohong, saya sanggup dilaknati Tuhan sehingga hari ini,” katanya pada ceramah perdana anjuran UMNO Bahagian Kota Raja di sini, malam kelmarin. Turut hadir bekas pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), Senator Mohamad Ezam Mohd Nor.

Ummi Hafilda berkata, beliau melakukannya semata-mata untuk memerangi pembohongan Anwar yang juga Penasihat PKR.

“Anwar dan abang saya, Azmin membohongi rakyat dengan mengatakan saya dapat berjuta ringgit, saya dapat upah, saya dapat imbuhan dan lebih pedih lagi saya dikatakan tidak bermoral,” katanya sambil menambah mereka berbuat apa saja bagi menutup kemungkaran.

Beliau juga berang dengan perbuatan Anwar merosakkan pemikiran abangnya sejak Azmin berusia 24 tahun.

Ummi Hafilda juga menjelaskan beliau kembali ke arena politik kerana sudah muak dengan pembohongan Anwar dan Azmin yang semakin berleluasa.

“Sedikit masa lagi saya akan melancarkan peluru berpandu yang lebih hebat,” katanya yang sanggup kehilangan seorang abang daripada melihat 27 juta rakyat Malaysia huru-hara akibat perbuatan Anwar dan Azmin.

***************************************************************************************************************

Hahahha ini baru betul...CARA

Sumpah Laknat di depan BAPAK SEGALA SESUMPAH...

Baru dapat AURA utk sumpah...

Saifool itu BANGANG, tidak ikut ADAT SESUMPAH.....

" Bersumpah di depan BAPAK SEGALA SESUMPAH"...

CAYA LA UMMI !....

MACAM INI BARU UHMM....SUMPAH ADA, PELURU BERPANDU ADA....

AYAT UNTUK BANGSA , AGAMA DAN NEGARA PUN ADA....

INI LAH CALON TERBAIK UNTUK KETUA PUTERI UMNO....BUKAN BIG ROSNAH ...

Ceramah hebat, ada peluru berpandu.....lagi.Hahhaha



No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews