INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Saturday, February 14, 2009

PRU Kecil 2 Bukit : Selambau dan Gantang

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


SPR telah menetapkan Pilihanraya kecil Parlimen Bukit Gantang di Perak dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau, di Kedah akan diadakan serentak pada 7 April depan.Manakala tarikh penamaan calon pula - bagi kedua-dua kerusi tersebut - ditetapkan pada 29 Mac.

Ini bermakna kedua-dua pilihanraya kecil itu akan diadakan selepas perhimpunan agung Umno yang bakal menyaksikan pemilihan pucuk pimpinan parti terbesar orang Melayu itu.Perhimpunan agung Umno dijadualkan berlangsung dari 24 hingga 28 Mac depan.

Saya melihat pihak SPR masih mengekalkan rentak lama mereka sewaktu era Tan Sri Rashid dengan mengikut telunjuk BN. Dengan penetapan tarikh penamaan calon dan hari pengundian selepas pemilihan agung UMNO mengesahkan bahawa SPR memberi ruang kepada pemilihan UMNO dan selain itu untuk meredakan ketegangan di Perak.

DS Anwar dalam kenyataannya berkata SPR mengikut telunjuk DS Najib.Pihak DAP juga mempersoal mengapa PRU dilambatkan PRU Kecil ?.

Walaupun tarikh PRU Kecil agak lewat, gerak kerja perlu dimulakan awal dan diperkemaskan.

Selamat bertanding BN dan PR..!!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews