INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Saturday, November 12, 2011

Khairy Jamaluddin kini jurucakap khas Shahrizat untuk Skandal Lembu





Pembelian kondominium itu dibuat supaya NLMC mendapat pulangan pelaburan memandangkan projek lembu fidlot oleh National Feedlot Corporation mengalami kelewatan operasi, kata ahli parlimen Rembau itu dalam tulisan di blognya, rembau.net.


"Apabila kelewatan ini berlaku, pihak pengurusan NFC berdepan dengan keputusan penting. Apakah mereka hanya biar duit yang diberi kepada NLMC itu dalam akaun semasa yang tidak memberi pulangan yang besar sambil menunggu ladang-ladang satelit dan pusat penyembelihan antarabangsa dibangunkan?.11/11/11.


@Pantherian - Ramai orang pelik dan terkejut apabila KJ saban hari keluar di media untuk menjawab setiap pertuduhan dan dakwaan yang dilemparkan oleh pemimpin PKR berhubung isu Skandal Lembu FEEDLOT.

KJ kini umpama MENTERI PERTANIAN mengalahkan Noh Omar yang tampil di media dan menggunakan blognya untuk mempertahankan Menteri Shahrizat Jalil dan keluarganya.Di laman Twitter, beliau bekerja keras berhujah dengan Rafizi Ramli dan Saifudin Nasution bersabit isu skandal lembu ini.

Kita juga kekadang terfikir  sebab mengapa KJ begitu "pulun" mempertahan Shahrizat ? Tidak pulak kelihatan TPM dan PM tampil untuk menjawab isu skandal projek ini secara terbuka.

a) Adakah kerana  Shahrizat menjadi Mak Angkat atau Kakak Angkat kepada KJ?

b) Adakah KJ mendapat sesuatu daripada projek tersebut?

c) Adakah arahan bapak Mertua yang mana kita tahu projek tersebut diluluskan ketika zaman Pak Lah menjadi Menteri Kewangan?

d) Adakah KJ mahu menunjukkan kepada Najib bahawa dia adalah calon terbaik MP di PRU akan datang dan seterusnya Menteri ?

Anda boleh meneka mana satu jawapan terbaik.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews