INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, November 22, 2011

Gempar! Saiful Bukhari kena tendang Uniten kini dapat Anugerah Dekan dari UUM





Wajah dapat Anugerah Dekan Selepas Gagal di UNITEN?


Utusan Meloya:

Dia yang mengikuti pengajian jarak jauh di UUM cawangan Kuala Lumpur dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Hal Ehwal Antarabangsa memperoleh purata nilai gred keseluruhan (CGPA) melebihi 3.50.

"Anugerah dekan ini membawa makna besar kepada saya, keluarga dan sahabat-sahabat saya. Ia memberi motivasi dan semangat terhadap saya untuk mengekalkan prestasi ini di samping meningkatkan potensi diri sehingga tamat pengajian.

"Walaupun terdapat beberapa pihak yang memandang hina terhadap saya berhubung kes liwat tersebut yang berjalan lebih tiga tahun, namun saya tetap cekal dan fokus terhadap pelajaran kerana saya juga ingin berjaya dalam hidup," katanya kepada Mingguan Malaysiapada Majlis Penganugerahan Sijil Dekan UUM di sini hari ini.







@Pantherian - Membaca berita arus perdana menjadi anda kehairanan apabila berita picisan "Saiful Bukhari dapat Anugerah DEKAN" di semester diberi liputan meluas media perdana seperti Mingguan Malaysia.


Apa motifnya? Siapa Kamjat Saiful Bukhari ini? Apa sumbangannya  pada negara? atau hanya menjadi alat bajingan ahli politik? 


Tidak pernah aku membaca berita dihebahkan nama siapa yang mendapat Anugerah Dekan melainkan hanya Anugerah NC di Majlis Konvokesyen universiti.


Ini merupakan doktrin proses pembodohan kepada RAKYAT terutama kepada makcik pakcik Kg Felda supaya melihat imej Saiful ini bersih, warak ,baik ,bijak ( kononnya) dan tabah dalam mengharungi kes Sodomi Part 2.


Kenapa UTUSAN tidak cerita Saiful Bukhari ditendang UNITEN dahulu kerana MALAS belajar dan kuat berpolitik ?


Kenapa UTUSAN tidak cerita biasiswa apa Saiful Bukhari mohon kepada PM Najib ? Dia mahu sambung ke luar negara ke dulu?





1 comment:

maie1958 said...

malaun ni memang hina lah!universiti yang bagi sijil pun taraf kampong dengan prof taraf kangkong...malu pada dunia sebab itu lah universiti pun hancus standard nya!satu lagi projek united malays no otak nak bodohkan orang melayu???????

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews