INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, November 8, 2011

Datin Paduka Marina Mahathir kecam keras laporan putar belit TV3 & Utusan

 Petikan dari TMI:








"Saya sangat marah, sangat marah ,tiada perkara untuk menggambarkan ke atas sesetengah pihak yang menganggap ini sebagai festival seks bebas. Anda tiada perkara yang baik untuk dilakukan? (Merujuk pada TV3). Seks bebas memang tidak dibenarkan di sini..adakah anda GILA sehingga untuk menggambar perkara ini ?Datin Paduka Marina Tun Mahathir.

@Pantherian - Sememangnya anak perempuan Mahathir ini agak pelik kerana melawan arus pemikiran bapanya dan beliau cukup terkenal sebagai pejuang hak-hak wanita.Sebagai contoh, Marina  hadir ketika perhimpunan Bersih 2.0 Julai lepas dan photo beliau disebar di media sosial. Marina dengan ikhlas  mengakui hadir untuk memberi sokongan kepada tuntutan Bersih 2.0.

Kini, Marina sekali lagi memeningkan kepala Mahathir dengar hadir memberi sokongan pada program Seksualiti Merdeka dan juga Datuk Ambiga. Kecaman kerasnya kepada TV3 dan Utusan yang cuba SPIN tujuan program tersebut ada asasnya kerana rakyat Malaysia dihidangkan dengan nama Festival Seks bebas.

Pada hemat saya, TV3 atau Utusan sepatutnya melaporkan perkara yang betul mengenai program tersebut jika sekalipun mereka tidak bersetuju ia diadakan. Ini adalah sifat integriti media dan bukannya mengelirukan orang ramai.

Seksualiti Merdeka  kepada Festival Seks Bebas ? ...Besar bezanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews