INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, December 20, 2011

Mahasiswa mahu Najib Razak ikut cara keterbukaan Saifudin Abdullah



Saya nak beritahu kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, siapa dia contoh Perdana Menteri yang paling TERUK adalah Dato' Saifuddin Abdullah. Maknanya kalau dia tidak mampu menjadi seperti Dato' Saifuddin Abdullah dia sangat TERUK!!! ~ Ahmad Syukri Razab (Pengerusi SMM)

Kuala Lumpur, 20 Dis : Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah kini berhadapan dengan serangan daripada beberapa pihak dari dalam Umno dan pro-parti itu, dengan ada yang mendesak agar beliau meletakkan jawatan berhubung insiden menurunkan bendera wajah Datuk Seri Najib Razak, Sabtu lalu.

Serangan itu menurut beberapa sumber dibuat menerusi mesej-mesej Twitter dan entri dalam blog-blog Pro UMNO.Timbalan Menteri Pengajian Tinggi itu, yang dilihat sebagai antara pemimpin Umno bersikap terbuka dalam isu-isu berkaitan penuntut institusi pengajian tinggi (IPT) dan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) digesa memikul tanggungjawab insiden kumpulan mahasiswa menurunkan dan kemudian menaikkan semula bendera Najib di pekarangan ibu pejabat Umno Sabtu lalu
@Pantherian - Sememangnya keterbukaan Datuk Saifuddin Abdullah dalam beberapa isu membabitkan anak muda dan mahasiswa menjadikannya popular dan disenangi oleh semua mahasiswa. Lihat apa statement  SMM ? - mahu angkat Datuk Saifuddin menjadi PM dari kalangan UMNO dan mahu Najib contohi keterbukaan seperti Saifuddin.
Apabila mahasiswa membandingkan Najib dengan Saifudin Abdullah, jelaslah Najib tiada ketokohan dan karisma untuk menjadi Perdana Menteri.
 




 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews