INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, May 19, 2009

BN tidak bertanding DUN Penanti

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


Seperti dimaklumkan lebih awal, Barisan Nasional tidak bersedia mencabar calon PKR pada pilihanraya kecil DUN Penanti yang bermula Sabtu ini, kata pengerusinya Datuk Seri Najib Razak hari ini.

Namun semalam suasana tetap terang benderang di markas Pakatan Rakyat Kubang Semang ,dan calon bebas pertama yang muncul menyatakan untuk bertanding ialah Mohd Sabri Osman.

Mohd Sabri Bin Osman 49 seorang ahli perniagaan kereta terpakai mewah menetap di Kuala Lumpur dan berkata beliau adalah anak jati Kubang Semang dan mempunyai ramai kenalan dan saudara mara yang meminta beliau bertanding sebagai sebuah negara demokrasi.

"Saya anak jati Penanti dan bersal dari Kubang Semang dan kerana itu saya menawarkan diri untuk masyarakat di Penanti,dan saya mahu berbaik dengan semua pemimpin untuk memudahkan saya berkhidmat untuk anak tempatan" demikian dakwa Mohd Sabri lagi.

Beliau yang memunyai 6 anak kini pernah berkhidmat dengan angkatan tentera dan bersara dengan rekod yang baik, dan menjalankan perniagaan kereta terpakai dan terlibat aktif dalam kesatuan pengedar kereta terpakai.

Sehingga kini Aminah Abdullah , bekas ketua wanita PKR negeri belum muncul untuk menyatakan pendirian untuk bertanding.

Manakala PRM dalam kenyataan akhbar menyatakan akan meletakkan calon dengan lambang asal parti tersebut iaitu kepala lembu.


Adakah pilihanraya Penanti akan memecah rekod calon Bebas di Bukit Selambau hanya masa yang menentukan.Namun kemeriahan pilihanraya akan tetap berjalan dengan ceramah dari pimpinan Pakatan Rakyat dan juga perniaga yang menunggu kehadiran penyokong.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews