INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, November 20, 2011

Fasha Sandha semakin berani berpakaian sopan dan seksi

 


Sudah jadi giliran artis kita pula yang duk tayang body kat public. Kalau sebelum ini artis luar negara menjadi trend dengan pakaian tak cukup kain, berbogel sana-sini, namun kini ianya berjangkit kepada artis kita pulak.

Industri seni negara kita bukanlah sebesar mana pun berbanding luar negara bahkan masih jauh lagi untuk setaraf dengan mereka tetapi bab berpakaian, kini sudah mula boleh menandingi artis luar negara termasuk di Hollywood.

Mereka bebas berpakaian terdedah sana-sini seolah-olah tiada orang yang sensitif di bumi Malaysia ini. Ini ke kehebatan dek kemajuan yang diwar-warkan oleh kerajaan kita? Malaysia boleh! Semakin hari semakin ‘sensor’ dan tak pelik jika sedikit masa lagi, sudah ada yang berani untuk bergambar bogel untuk majalah tertentu seperti di luar negara dengan sedikit bayaran yang diberikan.

Fasha Sandha separuh bogel

Baru-baru ini, sebuah blog hiburan telah menyiarkan gambar melampau seorang artis wanita yang berpakaian menjolok mata dalam satu majlis pelancaran sebuah majalah yang diadaptasi dari luar negara di ibu negara.

Menurut blog yang menyiarkan gambar artis panas yang dikenali Fasha Sandha itu, seorang ‘pakar fesyen’ mengatakan cara berpakaian artis itu ‘cukup berani’. Laa..apa yang tak beraninya, sampai nak tertonjol punggungnya dan boleh meleleh air liur bagi sape-sape yang ada di majlis pelancaran majalah Lisa itu.

Mungkin ramai duk menunggu lepas ni artis yang asyik suka berpakaian seksi itu akan beraksi semakin panas. Kenapa tak bogel je terus.

Malaysia ke ni? Kenapa boleh berlaku begini?

“Mak!, artis barat ke yang duk tayang body tu?,” pasti soalan yang akan ditanya seorang anak yang mungkin terkejut dengan negara yang disangka beradab timur, mempunyai rakyat yang bersopan-santun, berbudi pekerti ini.

Wahai pemimpin Malaysia, suka ke anda dengan fenomena itu? Dah berjaya ke anda semua mendidik rakyat untuk menjadi rakyat Malaysia?

Cuba kita fikir, apa akan jadi negara kita selepas 10 tahun akan datang?

Dedah dada dengan bayaran RM11,000 je

Tak payah tunggu 10 tahun la. Hari ini dah terbukti pun, laporan Sinar Harian menyebut seorang lagi artis kontroversi tanahair, Zarina Anjoulie yang pernah mengejutkan industri seni dengan gambar bogelnya yang tersebar di internet sekitar tahun 2008 lalu, kini kembali panas dan ‘maju’.

Meski pun pernah mendapat kecaman sebelum ini dan mengaku insaf namun kini semakin berani mendedahkan sebahagian payudaranya untuk majalah FHM Indonesia dengan hanya dibayar RM11,000.

Dipetik dari Sinar Harian, artis berkenaan mengaku dibayar untuk sesi fotografi tersebut dan melakukannya demi minat dalam bidang modelling.

“Saya bukan nak jual badan, tapi dibayar untuk kerja. Daripada saya asyik kena kutuk, baik saya kerja dan buat duit.

“Selama ini pun, apa yang saya buat kena kutuk. Saya pakai baju apa pun, kena kutuk, sedangkan ramai lagi artis lain terdedah sana-sini,” katanya.

No komen la kalau artis berkenaan boleh berkata demikian. Sudah tentu kefahaman tentang hukum-hakam agama tiada langsung.

Jika tiada tindakan dari pihak bertanggungjawab, tunggulah masanya negara kita akan dibanjiri kisah-kisah porno dan lucah dari kalangan artis yang sudah tidak malu lagi untuk menayang badan pada khalayak walaupun penulis WarkahDaily mengaku, tidak dapat dinafikan ada sebilangan artis yang tidak terlibat dengan situasi itu, namun kerana segelintir manusia yang tidak berfikir soal dosa dan pahala itulah yang akan merosakkan muda-mudi masa depan yang bakal mewarisi tampuk kepimpinan negara.

Penulis juga turut mengaku, pasti ada yang rasa seronok dengan fenomena ini. Dengan kata lain, ada yang beranggapan, senanglah nanti ‘kerja’ mereka untuk terus ‘merosakkan’ jiwa muda-mudi agar golongan ini jauh dengan keruntuhan moral, penyalahgunaan kuasa dan rasuah yang berleluasa di negara ini. Dengan kata lain lagi, pasti mereka tidak endah dengan masa depan negara. -WarkahDaily

2 comments:

rantai said...

sori la .... ingatkan pelacur dalam kotak cermin kat danok tu .....!!!

Che Mohamed Nuzi Che Seman said...

memang serupo pelacur.

There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews