INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, November 9, 2010

Kuda trojan mabuk hentam Anwar Ibrahim


Kuda Mabuk

"Anwar dan Azmin mesti berundur kerana mereka punca segala masalah (dalam PKR).

"Saya di sini bukan untuk maki hamun. Semua masalah menunjukkan dengan jelas ia bermula dari diri Anwar sendiri," kata Zahid (atas, kanan).

Saya berpendapat Anwar mempunyai banyak sangat isu peribadi dan Azmin juga mempunyai banyak isu. (Azmin) perlu banyak lagi belajar.

"Saya fikir Azmin hendaklah dilucutkan kelayakannya (bertanding timbalan presiden PKR) kerana anda tidak boleh, kalau di cabang itu yang tidak memihak kepadanya, maka disuruh cabang itu bermesyuarat semula. Orang yang menyalah gunakan kuasa mestilah dilucutkan kelayakan," kata Zahid.

"Pada hakikatnya kita tidak dapat menganjurkan satu pemilihan parti yang baik dan menunjukkan bahawa kita lemah. Kita gagal dan saya mahu mengubah ini kerana saya fikir rakyat dan parti berhak mempunyai yang lebih baik,

***Daripada 6 permintaan ZI, 5 dilaksanakan oleh JPP PKR kecuali peti undi lutsinar.

"Zaid yang juga bekas calon timbalan presiden PKR berkata sepatutnya parti tidak boleh ada pemimpin yang lemah dan selalu menyalahkan orang lain.

***Siapa lemah ? bukan hang ka...kalah di Sabah, letak jawatan & kemudian tembak (konon kritik la) orang lain. Ini pemimpin PONDAN dan tidak tahan uji.

Hilang Fokus slps PRU 12, Anwar GAGAL

Saya fikir ia bermula selepas 3/08. Selepas kemenangan besar, ramai yang mula memasang angan-angan, mereka mulai hilang fokus,”..

"Perlu ada fokus baru, kepimpinan baru. Anwar sebagai ketua umum telah gagal memastikan parti itu bersatu.

Seperti sekarang, beliau juga gagal memimpin pembangkang ke depan dengan polisi baru; seperti mana dia gagal pada 16 September; seperti mana dia gagal mengekalkan keutuhan (gabungan Pakatan Rakyat) di Perak dengan membiarkan MP PKR berpaling tadah; seperti mana pembangkang dimalukan dan menjadi tidak keruan di Batu Sapi.

"Perlu diiktiraf bahawa Pakatan Rakyat tidak akan berkembang dengan Anwar sebagai terajunya.

** Siapa yang lebih layak? Woi, nak lawan BN di Parlimen? Kupasan pjg lebar belanjawan kerajaan Bik Mama yg beli baju dlm,kelambu ni? Hang boleh ka Zaid?ekonomi reti ka...lawyer pn hang loyar syarikat sahaja.


Zaid boleh ka ni..hang ke dunia Islam bicara dunia Islam dgn pemimpin islam, depa kenal hang ka ni? Qardawi kenal tak? Taha jabir kenal hg tk?

Geng pemimpin eropah dan US kenal ka Zaid ibrahim? Erdogan kenal ke?

Hang boleh ka berdemo dan lead demo mcm anti ISA, Anti menara 100 tingkat Bik Mama,..?takkan lepas kat anak muda chegu Bard shj..


Saya juga nak lihat parti kuat, supaya kerajaan akan lebih bertanggungjawab, telus inilah politik saya. Saya bukan buat ini untuk menunjuk-nunjuk," katanya.

Ditanya siapa yang sepatutnya menjadi ketua PKR yang baru, Zaid dalam nada gurau berkata:

"Saya fikir saya boleh. Tetapi terpulang kepada rakyat menentukannya.

Ayat terakhir itu boleh memberi gambaran kepada kita SIAPA ZAID IBRAHIM..?

Ini lah cita-cita sebenarnya masuk PKR selepas dipecat UMNO mcm hanjeng dan sampah..

Mahu jadi Presiden Parti ...Ketua Umum PASTINYA...hahaha dan harapan mahu jadi PM ke 7
jika PR mendakap Putrajaya....

Gila Kuasa ....

Apabila GAGAL di Sabah, buka cerita tak telus la, JPP bermasalah, ...baca kenyataan Saifuddin dibawah:

Hakikatnya, daripada 87 cabang, Zaid telah menang di sebanyak 38 cabang. Itu jumlah yang tinggi. Saifuddin berkata, jumlah itu mengatasi jumlah cabang yang menyokong dua lagi pencabarnya - Azmin Ali (37) mahupun Mustaffa Kamil Ayub (11).

"Tapi Azmin masih menang sebab mobilisasi jentera Azmin lebih daripada calon lain.
"Kalau ada manipulasi, mustahil Datuk Zaid menang di 38 cabang," katanya.


Zaid Loser ini apabila kalah, hentem & blame Anwar & Azmin....

Tetapi tak nilai dirinya sendiri....Ada turun PRK Batu Sapi?

Hanya harap kempen manager tak cukup kawan...,blogger tegar MSK & ASD tak cukup..

rakyat Sabah nilai sumbangan hang di Sabah, apa sumbangan pada kempen utk menangkan

calon parti , Sdr Ansari..? yelek?

DZI - Pelan tindakan yang licik, kononnya akan taat setia pada presiden rupanya memandang rendah ttg kewibawaan DSWA kerana wanita. Beliau sebenarnya ingin menjadikan DSWA sebagai boneka apabila menang sebagai Timb. Presiden . Beliau juga ingin memastikan jawatan Ketua UMUM tidak ujud dlm keadilan utk menyingkirkan DSAI dari persada politik negara. Syukur Alhamdulillah, Allah Maha Besar.
-Sdr Abd Wahab Ibrahim, calon MPP dr melaka
Strategi Zaid tak susah dibaca.Dia takkan keluar parti,dia akan buat dirinya dipecat Dalam Umno,Zaid letak jawatan Menteri 'atas sbb prinsip',tapi tak keluar parti. hadir ke majlis parti pembangkang utk buat diri dipecat..Sama juga dalam Keadilan,beliau letak jawatan dan umum tarik diri drpd Pemilihan,dan skrg serang Anwar secara t'buka utk buat diri dipecat..

Sdr Adi hamka ,Presiden AIC (dari Twitter)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews