INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, December 9, 2012

PENTAS 152 : Konsert Apresiasi Seni Anak Muda !

 

Konsert Apresiasi Seni - Ayuh datang beramai-ramai dan ekspresikan diri anda - Suara Anak Muda!


Kelab Anwar Ibrahim (AIC) akan menganjurkan sebuah konsert Pentas 152 khusus untuk mengiktiraf dan menghargai peranan anak muda dalam mengekspresi seni mereka.

Semua persembahan pada malam itu akan disampaikan dalam Bahasa Melayu, sejajar dengan tujuan utama konsert tersebut, iaitu memartabatkan bahasa kebangsaan seperti yang termaktub dalam Perkara 152 Perlembagaan Persekutuan.

Konsert yang membariskan 16 kumpulan pemuzik dan penyair itu bakal berlangsung pada 12 Disember 2012, bertempat di Pentas Utama Selangor Agro Fest, Stadium Malawati Shah Alam, bermula jam 8.30 malam.

Kartunis, Ronasina akan tampil sebagai pengacara di samping penampilan khas oleh Hishamuddin Rais, Hasmi Hashim dan Pyan Habib.Konsert tersebut turut mendapat kerjasama Alumnus Sekolah Politik, Akademi Pak Sako, Radio Bangsar Utama, Jalan Telawi, Institut Pemberdayaan Strategik (IPS) dan Grup Pemikir Muda (GPM

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews