INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, December 14, 2009

Teh O Najib

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


Apa barang minum teh tarik dengan Anwar di Parlimen ?

Jom minum air teh o dalam gelas champagne !!

Take beer!





1 comment:

Generasi Pejuang Bangsa said...

ADAKAH BENAR DATUK SERI NAJIB MINUM ARAK? SIASAT DULU,

JANGAN MAIN TUDUH ..

menurut sumber dr orang yang arif tentang lawatan protokol di peringkat antarabangsa, Negara-Negara ada menyediakan sejenis minuman buah khas buat tetamu yang beragama Islam. Minuman ini adalah sejenis Jus buah-buahan seperti Epal dan Nenas.

tak percaya ,tanya bang Nuar Ibrahim . Bukankah dia selalu pergi luar Negara. Diakan ramai 'sahabat' dari luar negara.

Hmm... Pembangkang fitnah lagi...

nak fitnah pun agak2 la ..Kalau setakat hendak menipu orang-orang kampung bolehlah. Jika orang yang profesional dan arif tentang perkara ini, dan kemudian mengiyakan fitnah, sememangnya orang ituterlibat dalam fitnah ini.

Datuk Seri Najib tidaklah sebodoh itu. Beliau tidak akan melakukan sesuatu yang memalukan Agama, Bangsa dan Negara.

Yang pembangkang, terus memfitnah. Ditayang gambar ini di seluruh akhbar-akhbar mereka. Tak ada nak siasat dahulu betulkah air yang Datuk Seri Najib minum itu ada kandungan arak ataupun tidak? Bukannya hendak dengar penjelasan Datuk Seri Najib terlebih dahulu mengenai air yang beliau minum pada ketika itu? Tahu-tahu, terus membuat andaian membabi buta.

Niat murni Datuk Seri Najib ke Selatan Thailand untuk menyelesai dan membela umat Islam di kawasan tersebut telah disalaherti oleh Pembangkang. Pembangkang seolah-olah cemburu dan tidak puas hati dengan pendekatan Datuk Seri Najib yang lebih terbuka dalam isu Selatan Thailand.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews