INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, March 4, 2013

LahadDatu : Lokman Adam didakwa Penasihat Sultan Sulu ? Siapa dalang?



Panas: Lokman Adam Rupanya Penasihat Sultan Sulu!

Apa sudah jadi, ini maklumat panas terbaru yang kami terima hasil pembongkaran Blogger Milo Suam.

Sebelum ini kerajaan Malaysia menuduh pemimpin pembanglang dalang disebalik isu pencerobohan warga Sulu di Lahad Datu Sabah.

Maka, berbagai pendedahan panas telah dibuat oleh semua piahk untuk menafikan dan memastikan sebaliknya UMNO BN yang mempunyai hubungan langsung dengan Kesultanan Sulu. Terbaru, pendedahan berkaitan keterlibatan bekas Exco Pemuda KeADILan yang dipecat pada tahun 2004 iaitu Lokman Noor Adam.

Beliau yang kini menjadi Exco Pemuda UMNO dipercayai mendapat gelaran Datuk Sri Panglima dan kini merupakan Penasihat kepada Sultan Sulu di Malaysia.

Pendedahan ini pastinya menggemparkan dan membuatkan mereka tidak dapat mengelak lagi bahawa apa yang berlaku di Sabah itu adalah perancangan pihak berkenaan sebenarnya.


Inilah wajah sebenar UMNO, kuat menuduh Anwar Ibrahim sebagai "dalang" insiden berdarah Lahad Datu akhirnya Exco Pemuda UMNO sendiri adalah Penasihat Sultan Sulu di Malaysia.

Siapa pengkhianat negara?

Siapa dalang insiden di Lahad Datu ?

Lokman ini penasihat komisen bagi pangkat "Datuk " oleh Sultan Sulu  kepada rakyat Malaysia ?

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews