INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, February 28, 2011

Pidato hebat Bik Mama di PRK Kerdau


Undi lah BN yer !


Pidato FLOM ,Bik Mama Part 2 di Kerdau

“Pagi ini memanglah saya pujuklah juga Datuk Najib, bolehkah saya tak pergi. Dia kata, 'Ini negeri Pahang... Negeri I, you kena pergi.'

Jadi sebagai isteri yang soleh, yang insya-Allah selalulah mengikut kata-kata suami, saya pun selalulah bersiap dan terus naik helikopter lagi datang ke sini,” kata Rosmah dalam ucapannya kepada kira-kira 200 penduduk Felda Jengka 25 pagi semalam.


Pidato FLOM Bik Mama Part 1 di Kerdau

"Jangan dengar dakyah pembangkang. Pembangkang ini cuma sedap mengata saja. Alhamdulillah.

"Saya tak mahu lawan. Saya serah pada Allah sahaja," katanya dalam majlis ramah mesra di Felda Jengka 25 - antara kubu kuat BN di Kerdau.

"Tengok muka saya puas-puas. Ada ke muka penipu? Tak ada kan?" soalnya.


"Bila masa saya cakap (pada Najib) buat macam itu, buat macam ini. Mahu Datuk Najib nak ikut cakap saya. Saya ini, (contohnya) kalau dia kata duduk, saya duduklah," katanya yang kerap berseloroh dalam ucapannya.

Nota :FLOM -First Lady Of Malaysia

Woi mahu tahu ini siapa?

Ini lah Bik Mama, jelmaan Leila Trabelsi dan Suzanne Mubarak di Malaysia

Hari-hari TV, Najib dan Rossmah ...kempen sana sini...

Guna helikopter untuk KEMPEN... duit kerajaan.

Renungi lah PIDATO nya Rojak BM + BI....mahu seloroh bunyi macam Klorox..

hahahah

PIDATO ZAMAN ..."Tengok muka saya puas-puas. Ada ke muka penipu? Tak ada kan?


1 comment:

APCO said...

Teori RAHMAN untuk PM akan datang
ROSMAH
AHMAD ZAHID
HISAMUDIN
MUYHIDIN YASIN
ALI RUSTAM
NAZRI AZIZ

Khairy jangan harap le..

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews