INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Saturday, December 28, 2013

NGO PPIM jadi pencacai UMNO gesa rakyat kerja lebih hadapi kenaikan harga barang

Di sebalik rungutan kenaikan harga barangan dan perkhidmatan serta kos sara hidup, Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) sebaliknya tampil menggesa pengguna bekerja lebih kuat untuk mendapat lebih pendapatan.

Pemimpin PPIM Nadzim Johan berkata, ekoran kenaikan itu, pengguna disaran bangun dan bekerja lebih keras dan tidak harus hanya duduk menunggu semata-mata."Buat sesuatu, cari pendapatan lebih," katanya dalam forum mengenai kenaikan harga barang di Akademi Pencegahan Rasuah Malaysia di ibu negara hari ini.

Pelbagai pihak sebelum ini menyuarakan rasa tidak puas hati terhadap peningkatan harga barangan dan perkhidmatan di Malaysia. Ini turut mendorong sekumpulan aktivis NGO menganjurkan perhimpunan membantahnya di Dataran Merdeka pada malam.

@Pantherian : NGO PPIM ini memang terkenal sejak zaman Dr Maamor menjadi Presiden lagi memang akan mengampu dan menjilat apa sahaja kenyataan pemimpin UMNO BN.

Nama sahaja NGO Pengguna Islam tapi NGO pencacai UMNO macam Perkasa. Harga barang naik membebankan pengguna tapi dia sokong UMNO gesa pengguna kerja keras dan lebih untuk menambah pendapatan. Mungkin dia gesa rakyat baik suami isteri bekerja siang dan malam untuk menambah pendapatan? Bagaimana institusi keluarga bila bapa dan ibu keluar siang malam mencari rezeki?

Ini NGO Pengguna yang bodoh dan akal taraf Menteri  Hassan Malek.



2 comments:

Unknown said...

Banggan punya orang.Otak letak dikepala lutut dan akal letak di kepala kote.
Orang yang susah tu selalunya yang kerja kampung dari pagi sampai petang,orang dah bersara dengan sakit tua,dan yangjadi perais niaga kecil2 dari pagi sampai malam.Nak kerja kuat macam mana lagi?
Lain lah jadi pegawai awam dapat cari helah nak habuan kopi untuk laksanakan tugas.

orang penang said...

Golongan ada mulut takdak hati, dok cerita tapi tak dok dalam cerita.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews