INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, January 3, 2011

Maxis "Ananda" bakal penaja baru MSL



Selepas tamatnya Piala Suzuki 2010 , tahun 2011 ini akan bermulanya Liga Malaysia . Penajanya pun baru dan akan diumumkan oleh secara rasmi oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) .Kontrak Telekom Malaysia Berhad (TM) yang menggantikan Dunhill selaku penaja utama Liga M sejak musim 2004 akan berakhir pada 26 Januari ini dan ia tidak akan diperbaharui.

Selepas ini , nama penaja baru akan tertera jersi semua pasukan serta nama liga itu sendiri . Contohnya seperti dahulu penaja dahulu iaitu TM Liga Super & TM Liga Perdana .


“Esok (hari ini) kita ada mesyuarat Jawatankuasa Eksekutif yang akan dipengerusikan Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah.

“Dalam mesyuarat itu nanti, kita akan memuktamadkan hal penaja baru ini,” katanya pada Majlis Taklimat dan Undian Liga M 2011 di Bukit Jalil petang semalam.


Rumours mengatakan bahawa syarikat gergasi telekomunikasi di negara ini , Maxis bakal menjadi penaja baru Liga M bermula musim 2011 . Kita tunggu dan lihat siapa penaja terbaru liga bola sepak Malaysia .

ASTRO sebagai RAKAN MEDIA & EJEN Pemasaran Liga Super Malaysia
FAM mendapat suntikan 4 tahun Liga Malaysia mulai musim ini berjumlah RM220 juta apabila melantik Astro Media sebagai rakan media sekali gus ejen pemasarannya.

Penajaan itu meliputi hak penyiaran RM30 juta setiap tahun manakala RM100 juta lagi bakal dilaburkan bagi kegiatan promosi bola sepak dan luar gelanggang tanpa menghalang kerja...sama dengan rangkaian TV lain yang ditonton percuma
Maju lah bola sepak untuk negara !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews