INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, April 26, 2009

Piala FA- Selangor VS Kelantan

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle



Kehadiran DS Anwar ke Stadium Nasional Bkt Jalil menyaksikan perlawanan Final Piala FA antara Selangor dan Kelantan sememangnya mengejutkan semalam bersama pemimpin yang lain seperti Tan Sri Khalid, Tan Sri Annuar Musa dan Menteri Belia Sukan yang baru iaitu Datuk Shabery Chek.Kelihatan juga semalam, Tengku Faris yang datang bersama isteri yang jelita iaitu Manohara yang semestinya menjadi tumpuan lensa kamera jurugambar.

Diberitakan oleh rakanku di sana sewaktu DS Anwar sabentar tiba di pentas utama, bergema Bkt Jalil dengan sorakan reformasi yang menjadi trademark Anwar Ibrahim dan berkibaran bendera PAS dan PKR disebalik kibaran bendera negeri masing. Hahaha..apa petanda ini semua..?sokongan cukup kuat rakyat Selangor dan Kelantan kepada beliau dan Pakatan Rakyat.Mungkin terkedu juga Menteri Belia Sukan melihat suasana tersebut di depan matanya.

Kelihatan juga kelibat KJ (Khairy Jamaluddin) yang agak low profile menyorok di saf belakang bersama pemimpin negeri Selangor yang lain walhal dia Timbalan Presiden FAM !!.Nampaknya kehadiran beliau seakan tidak diendahkan oleh FAM.

Sekalung Tahniah kepada Selangor yang memenangi perlawanan tersebut menerusi penentuan sepakan penalti. Ayuh !! Majulah Bola Sepak Malaysia. !!







2 comments:

Generasi Pejuang Bangsa said...

tu dia ..dia pun mai tgk bola ..haha tak pernah dlm sejarah mai tgk bola ..haha

ingat dok ingat politik saja ..jalan menuju ke Putrajaya ..hehe

Anonymous said...

Ini betul-betul TURUN PADANG..nasib baik tak turun padang bola.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews