INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, April 7, 2013

Najib Razak- Negara tidak bangkrap,harga kereta boleh diturunkan #manifestoBN #manifestoPR


  

Mustafa Ali, SU Agong PAS -  berkata BN hanya mengolah istilah tertentu dalam untuk membezakan antara kedua-dua manifesto tetapi "polisi yang dipinda mengikut cara kita".

Antara perkara yang dicedok daripada manifesto Pakatan itu adalah janji untuk mengurangkan harga kereta secara berperingkat antara 20 hingga 30 peratus serta meningkatkan daya saing kereta nasional.

Manifesto Pakatan pula, katanya, menawarkan untuk menghapuskan cukai eksais kereta dalam tempoh lima tahun agar harga kereta lebih berdaya saing serta membolehkan kereta dikeluarkan dengan harga serendah RM25,000 sebuah.

Pemimpin UMNO kritik idea Turunkan Harga Kereta 

Baca juga LINK di SINI yang memaparkan bukti kenyataan pemimpin UMNO yang mengkritik perlaksanaan penurunan harga kereta secara berperingkat. Kenyataan ini dipetik melalui Utusan Online.


Cedok #manifestoPR

Tapi, semalam Najib dengan muka yang tebal menciplak atau bahasa mudah "fotokopi" sebijik2 idea Rafizi Ramli dan Nik Nazmi yang sudah mula berkempen TURUNKAN HARGA KERETA sejak tahun lepas lagi. BN dalam manifestonya akan menurunkan harga kereta secara berperingkat : 20%-30% gradual reduction in car prices - #manifestoBN.


Kini apa yang dikatakan oleh pemimpin UMNO terkena batang hidung mereka sendiri. Hujah mengatakan negara akan bangkrap jika cukai dihapuskan adalah mitos bodoh macai pemimpin UMNO. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews