INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, September 13, 2011

Muhyiddin takut berdebat dengan Mat Sabu isu Mat Indera


 Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau tidak akan berdebat dengan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu mengenai isu pejuang kemerdekaan yang sebenar.

Timbalan Perdana Menteri memberitahu pemberita di Kuala Lumpur hari ini bahawa individu yang layak berdebat dengan Mohamad Sabu adalah pakar-pakar sejarah dan bukannya beliau.

Ditanya mengenai tindakan saman yang akan dibuat oleh Mohamad Sabu yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu sekiranya beliau enggan menyahut cabarannya, Muhyiddin berkata: "Tak apalah, saya tunggulah dia saman saya."
"Mat Sabu sebagai seorang pemimpin politik seharusnya menarik balik kenyataannya bahawa pengganas komunis adalah hero sebenar dalam tragedi Bukit Kepong dan meminta maaf secara terbuka," katanya.
Muhyiddin makan malam dengan Komunis?

Mengenai majlis makan malam beliau bersama Setiausaha Agung Parti Komunis Republik China, Sun Zhenglai malam ini, Muhyiddin berkata, hubungan diplomatik Malaysia dengan China adalah baik dan Malaysia menghormati pandangan ideologi negara itu.

"Malaysia tidak mengkritik China kerana berfahaman komunis tetapi mengutuk tindakan kejam pengganas komunis sebelum Malaysia mencapai kemerdekaan dahulu.

"Hubungan dua hala Malaysia dan China adalah penting kerana negara itu menjalinkan hubungan dalam sektor perniagaan, dalam perdagangan, perindustrian dan pelbagai sektor lain," katanya.

Beliau berkata, Amerika Syarikat yang mengamalkan demokrasi sepenuhnya pun turut menjalin hubungan diplomatik dengan China."Maka kita perlu pragmatik dalam perkara ini dan tidak menimbulkan isu politik mengenainya," katanya.

@pantherian - Bapa kepada Najwa Mahiaddin ini takut berdebat dengan Mat Sabu? haha haha..apa hal ni?...ketaq lutut ka?

Dulu TPM ini minta Mat Sabu tobat "Nasuha" sebab sokong komunis yang bunuh polis British tetapi kini meniskus bila diajak berdebat isu Mat Indera. Adakah kerana takut isu kak Muhyiddin hampir berkahwain dengan Mat Indera terbongkar?

Anwar Ibrahim ajak Najib berdebat hal ekonomi pun takut.Teryata, UMNO memang takut bedebat di media TV hanya mampu cakap dan kutuk orang di TV3 dan RTM
.
Semalam "mentekedarah" dengan Cina Komunis dari negara Bapak Komunis boleh pulak yer? apa beza komunis dulu dengan sekarang? 

Tahan Dr Jeya dan geng PSM atas tuduhan menghidupkan fahaman komunis? Kata Komunis sekarang sudah baik mengapa Dr Jaya dan kawannya ditahan EO?

Jangan lah bodohnya rakyat ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews