INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Wednesday, August 18, 2010

UMNO & MCA main isu perkauman untuk Ops Lalang part 2





Kini usaha yang sama hampir berlaku apabila kes telah mula dimainkan dimana Umno cuba menjadi Hang Tuah dan MCA menjadi penderhaka. "Keadaan sekarang dilihat sebagai sesuatu yang tidak baik" , demikian jelas Ustaz Idris Ahmad yang menyatakan bahawa ada angin yang bertiup kencang bahawa kemungkinanya modus operandi yang sama akan berlaku kerana Umno dilihat telah hilang kuasa dan MCA di pinggirkan oleh orang cina sendiri.

Sementara itu DSAI dalam sidang media menjelaskan bahawa artikel yang di siarkan dalam akhbar utusan Malaysia dilihat cuba uintuk memainkan sentimen perkauman apabila memuatkan sebuah rencana dimana pengarangnya cuba memainkan isu mengenai pergaduhan kaum dan tragedi yang lebih besar .


Menurut Anwar, kes ini adalah sebagai kes dimana apabila Umno menghadapi masalah dengan sokongan, maka dengan serta merta pula akan berlakunya keadaan di mana pembangkang akan menjadi mangsa.

Sementara itu ketiga-tiga pimpinan yang hadir menyatakan bahawa perlembagaan yang di asaskan selama ini tidak akan di rubah malahan ianya dijadikan sebagai garis panduan yang jitu bagi mengukuhkan lagi sistem perlembagaan yang ada demi menjaga perlembagaan negara agar lebih di hormati.



Geng SONGKOK tinggi sudah berkokok !

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) hari ini membuat laporan polis berhubung kenyataan Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek baru-baru ini yang didakwanya berbaur perkauman apabila mempersoalkan sistem kuota ekuiti bumiputera.

Laporan polis itu dibuat oleh Timbalan Pengerusi Biro Undang-undang Perkasa Pusat Amir Hassan, yang turut diiringi kira-kira 20 anggota Perkasa di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini pada 2.30 petang tadi.


Geng SONGKOK TINGGI mula menyalak....

selepas Cina Celup Melayu memberi perangsang untuk halau ULTRA KIASU...

Yang mula buat BUNGA TAIK ialah CSL TOKAN BLUE...

Sebelum ini kutuk & hina ISLAM kini mahu cabar kepentingan MELAYU....

BABAD untuk bermulanya OPS Lalang Part 2 akan bermula selepas SODOMI PART 2 diketawakan oleh masyarakat dunia... sistem KEHAKIMAN Malaysia...

CSL akan bertumbuk dan tikam lidah dengan kawan baik CUKONG ,Ibrahim Ali dan Mat Sembab....

NAJIB mahu dapat support Cina terpaksa jadi PEMERHATI....sepatah haram tidak keluar dari Najib berkaitan isu ini.....

Mahfuz keluarkan fatwa -'pertelingkahan' antara Umno dan MCA dalam isu ekuiti bumiputera umpama bangsawan Melayu dan Opera Cina menjelang Operasi Lalang 1987 yang menyebabkan pemimpin pembangkang dikambinghitamkan.....hahahah

"Dihunuskan keris bangsawan Melayu dan pedang opera Cina bergegak gumpita seluruh negara." - YB Datuk Mahfuz



No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews