INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, March 8, 2010

3 Trio SEDAQ takut berdebat

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle


Pendebat PR -YB Rayer, Sdr Hazrie dan Ustaz Yusni

Debat Perdana Rakyat 2010 -Isu Melayu Islam Pulau Pinang telah dibatalkan semalam ekoran ketiadaan wakil dari kelompok kononnya pejuang Melayu iaitu dari Pemuda UMNO PP, DPMM dan GPMS .3 trio SEDAQ iaitu Norman ,bukan Norman KRU tapi Norman dongga, Rizal (usahawan projek) dan Jais Karim tidak memunculkan diri mereka di meja debat sehingga jam 9.15pm dan ini memaksa Moderator Debat iaitu Sdr Haji Suhaimi yang didatangkan khas dari Selangor mengumumkan pembatalan program debat ilmiah tersebut.

Program semalam diteruskan dengan program ceramah penerangan isu-isu semasa berkaitan soal Melayu Islam Pulau Pinang oleh pimpinan AMK, PAS dan DAP untuk menjawab tohmahan yang dilemparkan oleh trio SEDAQ yang takut berhujah di gelanggang debat. Turut memanaskan program ceramah semalam ialah kehadiran Chegu Bard yang begitu semangat membalun UMNO BN berkaitan isu pembelaan org Melayu dan kes DSAI.


Rakyat Melayu PP memenuhi dewan tapak ekspo hampa wakil SedaQ tidak hadir.


Ketidakhadiran 3 trio Sedaq semalam jelas membuktikan UMNO BN pengampu mereka seperti GPMS hanya pandai menyalak dan membakar poster di jalanraya tetapi takut menggigil apabila diajak berdebat dan berhujah dihadapan rakyat. Sekretariat PR juga jelas menyatakan pendirian semalam untuk sedia berdebat lagi dengan 3 trio SedaQ di mana sahaja gelanggang jika mereka mahu menganjurkan program debat di masa akan datang.


>

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews