INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, September 14, 2014

CheguBard masuk TV3 serang Azmin Ali punca krisis MB Selangor

Chegu Bard dan SAMM diberi ruang berita di Buletin Utama  TV3 apabila memilih untuk menyerang Timbalan Presiden PKR YB Azmin Ali sebagai dalang utama krisis MB Selangor.

Dalam PC terbabit, CheguBard menyalahkan Azmin sebagai orang yang menganggu pemilihan MB Selangor apabila melobi di pihak  istana secara sulit untuk jawatan MB Selangor.

Juga turut disalahkan kumpulan anak muda penyokong Azmin ali yabg disebut "kartel " sebagai pengacau parti dan pengkritik keputusan pimpinan utama parti.

Seperti biasa PC atau pendedahan Chegu Bard dan SAMM tiada bukti dan hanya cakap mulut di atas dakwaan kosong. Seperti sedia maklum Chegubard ini tiada apa jawatan dalam parti hanya pengacau dalam parti Keadilan seperti dilakukannya dalam Pemilihan PKR 2014.

Inilah politikus yang tidak konsisten dalam perjuangan. Beliau sentiasa berubah sokongan asalkan melawan Azmin yang merupakan musuh politiknya.

Pada Pemilihan PKR 2014, beliau menyokong mulanya Saifudin Nasution di bawah team Masa Depan Bersama. Kemudian melihat Saif gagal disebabkan jentera lemah dan tidak popular,  beliau lari menyokong TS Khalid Ibrahim sehingga akhirnya TSKI dipecat parti.

Kini  Chegubard mengampu pimpinan utama Keadilan dengan kembali menyerang Timbalan Presiden Keadilan YB Azmin Ali sebagai dalang utama krisis MB SELANGOR.  #semuasalahazmin

Warga Parti Keadilan Rakyat kenal siapa Chegubard dan SAMM .

Mereka juga kenal siapa YB Azmin Ali yang setia dan konsisten pada perjuangan, parti dan rakyat.

TEPUK DADA TANYA HATI...

1 comment:

Unknown said...

Alhamdulillah ! aku dah x terjebak lagi jadi ahli mana mana politik - memandangkan kelaku orang politik umumnya masyuk ada jawatan adalah nawaitu sau ma qadin an ada i boleh makan... Aku x akan turun undidah, kalau turunpun main main pangkah aje.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews