INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Sunday, February 3, 2013

Najib Razak ke Pandan bawa BR1M RM500, Rafizi Ramli berkempen beri limau sahaja


"Pemberian limau menjelang tahun baru Cina di pasar-pasar pagi. Terharu dengan sambutan luar biasa rakyat Pandan " - Rafizi Ramli 

Semalam PM Najib ke Pandan dan Taman Dagang membawa gula-gula BR1M RM 500 untuk ditabur kepada rakyat sebagai sogokan kepada rakyat menjelang PRU13 yang kian hampir.  

Najib juga berkata, pemberian BR1M mampu diteruskan kerajaan kerana sistem urus tadbir ekonomi yang baik dan bukan melalui kutipan saman Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) seperti didakwa pembangkang.


Biarlah UMNO nak bagi RM500 atau sumbangan apa ke tetapi rakyat makin bijak mengenal siapa pemimpin yang tak rasuah , korup dan curi duit rakyat. Mereka rompak duit kita dan curi tanah rakyat kemudian beri kepada rakyat RM 500 setiap tahun? ..

Rafizi Ramli, bakal calon PKR Parlimen Pandan pada pagi ini turun di kawasan pasar Pandan terharu dengan sambutan rakyat terutama kaum Cina. Beliau hanya membawa limau sahaja untuk diberi untuk CNY dan bukannya menabur wang ringgit untuk gula-gula PRU seperti UMNO BN.

Rafizi Ramli tidak pandai menabur wang Ringgit seperti pemimpin UMNO yang kaya raya tetapi beliau membawa idea membantu rakyat dan aspirasi rakyat bawah yang mahu negara yang bebas, telus dan adil kepada semua rakyat.




 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews