INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Monday, October 18, 2010

Geng 60 Taubat Nasuha diimamkan Zahrain


Pembohongan oleh Berita Hairan pada gambar di atas dimana gambar ini menunjukkan sdr Hairiz Nordin, Ketua AMK Melaka sedang membawa banner dalam perarakan sokongan ketika penerimaan pencalonan SAM untk jawatan Ketua AMK Malaysia.

Tetapi ia dipusing dengan mengatakan ini perarakan Geng 60 TAUBAT ...oleh Berita Hairan

Kini etika Berita Hairan yang kini hampir setaraf dengan akhbar Rasis Nazi iaitu Utusan Meloya.....

Kita desak AMK Melaka menyaman Berita Hairan di atas Pembohongan INI !

Geng 60 Taubat Nasuha diketuai Zahrain !


PERMATANG PAUH 18 Okt - Ketua Angkatan Muda KEADILAN Pulau Pinang, Amir Md Ghazali menafikan seramai 60 ahli AMK negeri itu dan juga Perak terlibat dalam penyerahan memorandum kepada Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa hari penamaan calon di ibu pejabat parti Sabtu lalu.

Malah beliau menyanggah dakwaan 60 individu yang mengaku ahli AMK sebagai satu pembohongan dan fitnah yang sengaja direkacipta.

"Jumlah yang dilaporkan oleh media adalah tidak logik sama sekali. Berdasarkan siasatan yang dilakukan oleh AMK Pulau Pinang, kita mendapati hanya lima sahaja individu yang terlibat dan bukannya 60 orang.

Sementara itu Ketua Cabang Bayan Baru yang baru YB Sim Tze Tzin menulis dalam FB nya - Pengkhianat Zahrain cuba buat kecoh lagi. Dia hantar Nor Hilmi Ismail, hentam Anwar Ibrahim. Hilmi anak Ismail (Kerang) Ali, Personal Assistant Zahrain. Taubatlah Zahrain!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews