INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Wednesday, June 20, 2012

MP UMNO takut bertanya Anwar Ibrahim isu RM 3 billion di Parlimen



DS Anwar Ibrahim  memaklumkan Speaker untuk memberi laluan dan mencabar Ahli Parlimen BN itu membangkitkan isu RM3 bilion itu supaya beliau dapat menjawab di Parlimen.

Sila-sila…Sila bangun Yang Berhormat. Bangkitkan isu ini. Saya cabar kepada Yang Berhormat semua,” cabar Anwar. Tetapi setelah dua kali diulang, tiada seorang pun berani bangun atau menyahut cabaran tersebut.

Anwar selanjutnya menjelaskan bahawa SPRM sendiri pada tahun 2009 (ketika itu BPR) menyatakan tuduhan itu tidak berasas berdasarkan pengakuan bersumpah bekas pengarah siasatan badan itu, Abdul Razak Idrus.Akuan bersumpah itu dibuat setelah sepasukan pengawai BPR ke Singapura dan United Kingdom untuk menyiasat dakwaan tersebut.
PENDEDAHAN DI PARLIMEN HARI INI OLEH YB SAIFUDDIN NASUTION: 
 Datuk Murad yang pada tahun 1999 buat tuduhan terhadap Anwar ada akaun RM3 bilion pergi ke Jerman meminta maaf kepada Anwar ketika Anwar menjalani pembedahan di Jerman pada 2004. Dia meminta maaf kerana dia dipaksa merekacipta tuduhan itu. Hari ini tuduhan muncul kembali walau pun BPR (sekarang SPRM) setelah membuat siasatan mendapati tuduhan tersebut tidak ada asas. Sekarang Datuk Murad diugut oleh pegawai SPRM tertentu supaya tidak membuat penafian!
Akuan Bersumpah Ketua Penyiasatan BPR  KLIK DISINI
 @Pantherian - Jelas lah pada kita bahawa ini merupakan fitnah rasuah ulangan UMNO terhadap DS Anwar Ibrahim selepas isu video seks tidak menjadi kerana rakyat sudah muak dengan fitnah lucah. UMNO masih menggunakan idea Mahathirisme yakni fitnah pada tahun 98 yakni Anwar Ibrahim ada aset berjumlah lebih RM 3billion yang dikumpulkannya di beberapa akaun.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews