INGIN TAHU CARA MENAMBAH PENDAPATAN ANDA? KLIK LINK DI SINI UNTUK JOIN DUNIA PENGIKLANAN MELALUI WEBSITE DAN LAMAN SOSIAL

Tuesday, February 2, 2010

Anwar on Trial -Sodomy Part 2




Perbicaraan Anwar Ibrahim hari ini yang menyaksikan satu penangguhan yang lama kini bermula diman beliau memohon agar mahkamah mengeluarkan sapinan terhadap Pm dan isterinya kerana menurut beliau sebelum laporan ini dibuat dan di laksanakan dan dilaporkan kepada pihak polis, ,beliau memohon agar mahkamah memanggil Najib dan Rosmah sebagai saksi utama.

Anwar berkata bahawa beliau mempunyai bukti bahawa pengadu , Mohd Saiful Bukhari Azlan, telah bertemu Najib dan Rosmah 2 hari sebelum melaporkan perkara ini kepada pihak polis.

"Kita hendak tahu Rosmah dan Najib's terlibat dalam kes ini," Anwar memberitahu openyokong nya di luar mahkamah tinggi pagi tadi.

"Mereka tidak pernah menafikan pertemuan tersebut (with Mohd Saiful) dan kita mahuu tahu apa yang di bincangkan(more)."

"Jika Najib dan pihak kerajaan dikatakan terlibat dalam melindungi pembunuhan Altantunya, apa sangat dengan kes seperti ini .Ini adalah langkah tersedak untuk mengenakan saya."

Pada July 2008, Najib, semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri menerima kedatangan Mohd Saiful paid him a visit di kediaman beliau sebelum melaporkan kejadian tersebut kepada polis.

Najib mendakwa bahawa beliau menasihati Mohd Saiful untuk membuat laporan kepada pihak polis .


Berhubung dengan perkara yang tersebut diatas jufga Nai mendakwa mereka bertemu di pejabat beliau di Putrajaya.

Mohd Saiful, pelajar Universiti Tenaga yang tercicir , menjelaskan bahawa pertemuan tersebut adalah untuk meminta bantuan Najib mendapatkan bantuan biasiswa kerajaan scholarship.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Total Pageviews